صنعت گردشگری نقش موثری در رونق اقتصادی استان کرمانشاه دارد


انتشار : 1400/03/17



آیت الله علما در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بر لزوم مدیریت بهینه آثار باستانی استان کرمانشاه برای جذب بیشتر گردشگر تاکید کرد و افزود: باید با مدیریت درست آثار تاریخی و گردشگری را به مراکزی جهت جذب گردشگر تبدیل کرد تا با درآمدزایی هنگفتی که دارد اقتصاد استان را سرو سامان دهد.

وی تاکید کرد: درآمد برخی کشورها از طریق جاذبه های گردشگری آن به دست می آید و این قبیل کشور ها، جز کشورهای پیشرفته هستند.

آیت الله علما با تاکید بر ضرورت شناسایی و بهره برداری از پتانسیل های خوب گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه، استان کرمانشاه هم جز استان هایی است که اماکن گردشگری آن بسیار بالا است و باید از این موقعیت های ویژه استفاده مطلوب را بعمل آورد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با انتقاد از عدم مدیریت جاذبه های گردشگری استان گفت: برخی آثار تاریخی استان ما در دنیا کم نظیر است اما متاسفانه موقعیت های درآمدزایی از طریق این جاذبه های گردشگری از دست رفته است.

آیت الله علما افزود: اگر برخی از این ابنیه تاریخی را سامان داده و بتوانیم با تبلیغات خوب آن را معرفی کنیم، می توانند درآمد بالایی داشته و به رفع مشکل بیکاری جوانان کمک کنند.


تماس با ما
  • تلفن :
  • تلفن : پشتیبانی 24 ساعته
  • آدرس :
  • ایمیل :
  • پشتیبانی پرواز داخلی - موبایل :
تماس با ما درباره ما قوانین و مقررات پیگیری خرید اخبار
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به آژانس هواپیمایی مارال گشت پارس می باشد طراحی وبسایت : ایران تکنولوژی