گردشگری در آینده به عنوان اولویت دنبال خواهد شد


انتشار : 1400/03/26



محمد علی طالبی در پاسخ به این سئوال که انتظار شما از دولت آینده در حوزه گردشگری چیست؟، اظهار می کند: انتظاری که از دولت آینده داریم این است که یزد به عنوان یکی از قطبهای گردشگری کشور چه در بعد داخلی و چه در بعد خارجی مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه می کند: در عین حال، زمینه های حضور گردشگران در استان یزد تسهیل و حمایت های لازم برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان نیز فراهم شود و از ظرفیت های استان خصوصا در همه شهرستان ها نیز به نحو احسن استفاده شود.

استاندار در ادامه با بیان اینکه امروز موضوع گردشگری به موضوعی عام تبدیل شده، می گوید: شاید در گذشته شاهد اختلاف نظرهایی در مورد گردشگری بوی‍ژه وجود گروه های موافق و مخالف در این خصوص بودیم یا در خصوص اولویت برای سرمایه گذاری در این بخش دو قطب موافق و مخالف یا اولویت اول و چندم وجود داشت، اما اکنون به یک گفتمان عمومی تبدیل شده است.

وی تصریح می کند: اینکه همه گروه ها و افراد در حوزه های مختلف به اهمیت و جایگاه گردشگری واقف شده اند، از اتفاقات خوبی است که طی چند سال اخیر با اهتمام دولت به گردشگری رقم خورده و تردید ندارم که همه دولت هایی که امکان روی کارآمدنشان وجود دارد، موضوع گردشگری را به عنوان اولویت دنبال می کنند.

 


تماس با ما
  • تلفن :
  • تلفن : پشتیبانی 24 ساعته
  • آدرس :
  • ایمیل :
  • پشتیبانی پرواز داخلی - موبایل :
تماس با ما درباره ما قوانین و مقررات پیگیری خرید اخبار
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به آژانس هواپیمایی مارال گشت پارس می باشد طراحی وبسایت : ایران تکنولوژی